With This Man (This Man #4) - Recenzie

With This Man (This Man #4) - Recenzie

Titlu: With This Man
Număr de pagini: 384 (Kindle Edition)
Autor: Jodi Ellen Malpas
Editura: Orion
An apariție: 2018

Life is good for Jesse 'The Lord' Ward. Perfect, actually. He still has the charm, he's in great shape, and he still reduces his wife, Ava, to a pool of desire with a mere look. He's in full control, just how he likes it.
But Jesse's perfect world falls apart when a terrible accident lands Ava in hospital with a life-threatening head injury. Devastated and angry, he feels like his entire existence hangs in the balance. He cannot survive without this woman's love. So when she finally comes around, his shaking world begins to level out. But his nightmare doesn't end there. It's only just begun. Because his wife can't remember the last sixteen years of her life. That's all of him. All of their time together. He is a stranger to her.
Now Jesse must do whatever it takes to find her memories . . . and help her fall madly, passionately in love with him all over again.

Nici nu vreți să știți cât de tare am așteptat cartea asta să apară. Cred că am aflat la începutul anului ăsta că This Man va avea o continuare și că va apărea în martie și mi se părea atât de mult timp, dar a trecut foarte repede și am pus mânuța pe ea. Iar eu, când aștept cu nerăbdare o carte, nu o las până nu o citesc. Așa a fost la With This Man. Prima apariție a fost în SUA, pe 20 martie și apoi în UK pe 22 martie, iar eu într-o zi și-o noapte o aveam deja terminată. Și aici vreau să fac o glumă. Eu am terminat-o pe ea și ea m-a terminat pe mine. La fel de repede.

Nici nu știu cum să încep pentru a putea exprima tot ceea ce această carte m-a făcut să simt. Și nu pentru că nu mi-a plăcut. Dimpotrivă. Simt că mi-a plăcut prea mult și încă mă străduiesc să îmi găsesc cuvintele.
Povestea începe cu Ava și Jesse, cuplul fericit și căsătorit, cu o relație care a rezistat tuturor obstacolelor trecutului și care le-a adus și doi copii frumoși. Jesse The Lord este, în sfârșit un bărbat împlinit, fericit și nu mai poartă pe umeri presiunea secretelor și a minciunilor. În ciuda faptului că nu e foarte satisfăcut cu vârsta la care a ajuns - 50 de ani - e într-o formă fizică de invidiat, e sănătos și îi are pe Ava și pe copii, iar asta este de ajuns pentru el, asta reprezintă fericirea lui supremă. Și nu mai e de menționat viața lor sexuală care a rămas aceeași, la fel de pasională și de arzătoare ca la început, în ciuda anilor trecuți peste ei.

- I look good, my wife is wonderful, and my kids are the most beautiful creatures I've ever seen. I'm the luckiest man alive.

Totul este perfect și armonia este la ea acasă, însă o zi fatidică le strică tot ce aveau mai frumos și mai prețios și le dă lumea peste cap. Un accident de mașină, care se pare că exact asta a fost, deși eu la început, aveam o bănuială cum că a fost totul plănuit, în care este implicată Ava, o trimite direct într-o comă profundă, cu multiple traumatisme și, cel mai grav, o contuzie serioasă ce îi pune viața în pericol. Momentul în care Jesse ajunge la fața locului și își vede soția inconștientă și înconjurată de propriul sânge, iar de durere, cade în genunchi și plânge este primul din lista lungă de scene care mi-au rupt inima în bucăți.

A rough, broken sob rips through my body when I catch sight of the gurney, and my legs buckle, bringing me to my knees. 'No!' Straps circle her body, a breathing mask over her face. Blood is everywhere. She looks so utterly broken, so fragile and damaged. My heart shreds in my chest. 'God, no.'

Ava este dusă de urgență la spital unde este indusă într-o comă pentru a i se putea recupera creierul de șocul accidentului. Spre disperarea lui Jesse, nimeni nu îl poate asigura că soția lui va fi în regulă, totul se va vedea atunci când ea își va recupera cunoștința și se va trezi. Acest proces include răbdare, iar Jesse simte că, cu fiecare clipă petrecută la căpătâiul Avei, disperarea crește, iar speranța moare.

'She'll be all right.' John's usually booming voice is soft and reassuring, though I take no reasurence from it. [...] I drop my elbows to my knees and bury my face in my palms. 'She has to be, John. Because if I don't have Ava, then I may as well be dead, too.'

Într-un final, veștile bune apar, iar Ava se trezește, însă totul e departe de a se fi terminat deoarece ea nu își aduce aminte de nimic, pierzându-și ultimii 16 ani din viață, uitând faptul că l-a cunoscut pe Jesse, că s-au căsătorit și că i-au avut pe Maddie și pe Jacob. Iar Jesse se simte mai disperat ca niciodată, se simte prins într-o groapă din care nu mai găsește ieșire.

She doesn't remember me. Her husband. Her Lord. [...] She doesn't remember. I'm torn between punching the wall and crying my fucking heart out.

Tot ce îi mai rămâne acum lui Jesse e speranța că ea își va recăpăta memoria într-o zi și răbdarea de care are nevoie pentru a o face să se reîndrăgostească de el. Eforturile lui dau roade, într-un final, fericirea revenind în viețile lor, însă umbrele trecutului încă le dau târcoale. Și, cum Jodi mereu ne lasă să ne chinuim și are măiestria să ne facă să credem că totul e lapte și miere, ceva apare, exact la final, și strică absolut tot ceea ce credeai că va fi. Reușește să îți dea lumea și perspectiva asupra cărții peste cap. Pe mine a reușit să mă facă să plâng cum nu am mai făcut-o niciodată la o carte până acum. Nu am să spun mai multe pentru că aș da un mare spoiler și nu asta e intenția mea.

Concluzia mea este aceea că trebuie neapărat să citiți cartea. Sentimental vorbind, conduce cititorul prin toate stările posibile, iar la final, te face să te întrebi: ce o să fac acum cu viața mea?

Cartea se găsește în format electronic pe Amazon.com sau în format fizic pe site-ul Okian.ro.

Disclaimer: Recomand să citiți și restul seriei, This Man (Amantul, volum apărut la Editura Trei - de aici o puteți comanda), Beneath This Man și This Man Confessed. Sunt multe detalii și personaje care se regăsesc în aceste cărți și care fac trecerea și înțelegerea mai ușoară.

În cazul în care vă decideți să o citiți, vă urez lectură plăcută!

You May Also Like