Recenzie - Sincerely, Carter

Recenzie - Sincerely, Carter

Nume: Sincerely, Carter
Număr de pagini: 237
Autor: Whitney G.
Editura: CreateSpace Independent Publishing Platform

Just friends. We’re just friends. No, really. She’s just my best friend...

Arizona Turner has been my best friend since fourth grade, even when we “hated” each other. We’ve been there for one another through first kisses, first “times,” and we’ve been each other’s constant when good relationships turned bad. (We even went to colleges that were minutes away from each other…)

Throughout the years, and despite what anyone says, we’ve never crossed the line. Never thought about it. Never wanted to. Until one night changed everything. At least, it should’ve ...

Just friends. We’re just friends. I’m only saying this until I figure out if she’s still “just” my best friend…

De la o vreme încoace, am început să citesc mai mult în engleză. Motivul este acela că multe cărți geniale, care ar merita să fie pe rafturile oricărui iubitor de lectură, din păcate, nu sunt traduse și în limba română. Iar acest lucru mă întristează. Una dintre acele cărți este Sincerely, Carter. Am descoperit cartea după ce am aflat de autoarea ei și am fost curioasă de stilul ei. Coperta a fost cea care mi-a atras atenția inițial și am hotărât să citesc și cartea, mai mult din curiozitate. Nu regret alegerea făcută. E una din cele mai bune cărți pe care le-am citit în ultima perioadă. E acel gen de carte care, pur și simplu, nu m-a lăsat să o las, efectiv. Stilul autoarei m-a prins atât de mult în acțiune încât am trăit în același timp cu Carter și Arizona și am simțit aceleași lucruri ca și ei.

Povestea este în felul următor. Arizona Turner și Carter James sunt doi copii de clasă primară ce nu se suportă. Niciodată nu au făcut-o. Mereu își găseau nod în papură, din orice motiv, tipic unor copii de clasa a IV-a. Fiecare din ei îl bagă în probleme pe celălalt și asta a creat multe divergențe între ei. La un moment dat, prin intermediul unor scrisori pe care și le trimit unul altuia, ei doi devin din dușmani de moarte, cei mai buni prieteni, la modul că pot vorbi orice unul cu altul. Pe parcursul anilor, ei cresc, se maturizează, iar relația lor rămâne aceeași.
Singura problemă ar fi că cei doi au un eșec în comun: niciunul nu poate menține o relație amoroasă mai mult de câteva luni. Ambii încearcă să își dea seama care e motivul, însă atracția pe care încep să simtă unul pentru altul vorbește în locul lor. Încep să aibă gânduri necurate unul cu celălalt și încearcă din răsputeri să nege lucrul ăsta de dragul prieteniei pe care nu vor să o strice.

Dar, ca de obicei, planurile nu ies niciodată așa cum unul își dorește. Iar primul care cedează tentației este Carter care, la o petrecere dată de cel mai bun prieten al lui, Josh, o sărută pe Arizona și depășește orice limită a unei prietenii normale. Este conștient că, pentru el, din acel moment, lucrurile s-au schimbat. Dar nu vrea să recunoască. Cel puțin, nu deocamdată.

Pentru Arizona, este și mai greu de procesat faptul că băiatul pe care îl știe de o viață, băiatul care o știe mai bine decât orice, băiatul căruia i-a confesat orice, cel mai bun prieten al ei, ar fi atras de ea. Și că ea i-ar putea împărtăși sentimentele. Însă, cu cât trece timpul, sentimentele nu dispar, așa cum ar fi sperat ei, ci dimpotrivă, ele se intensifică și îi apropie și mai mult.

Nemaiputând nega atracția evidentă, cei doi se aruncă cu capul înainte într-o relația pasională și fierbinte, însă care rămâne secretă față de ceilalți, de teamă să nu fie judecați.

La un moment dat, circumstanțele fac în așa fel încât Arizona și Carter încep să se îndoiască de sentimentele dintre ei, care îi mențin uniți. Doar timpul și inima vor decide ce se va întâmpla mai departe.

Vă invit să citiți această carte, dacă aveți ocazia. Povestea de dragoste dintre Arizona și Carter vă va face să vă îndrăgostiți de ei, iar stilul autoarei nu este unul de ignorat. Eu una, mă declar fană fidelă Whitney G și chiar consider că merită citită și, de ce nu, poate tradusă la noi.